Andere pagina's

dinsdag 12 oktober 2010

Geenpois0n is Live and Kicking!!

GreenPois0n

 

Na een behoorijke onenigheid tussen GeoHot en het Chronic Dev Team lijkt de teerling eindelijk geworpen; Greenpois0n is vanmorgen ‘live’ gegaan en om zelf de eerste stap te wagen heb ik mijn iPhone 4 onderworpen aan de beschikbare jailbreak; RC2. Grote teleurstelling want na de eerste `succesvolle´poging leek er niet veranderd te zijn aan mijn iPhone. Nog maar eens geprobeerd. Wederom, geen verandering. Na nog twee pogingen heb ik tenslotte maar opgegeven en de twitter van het Chronic Dev Team op de voet gevolgd. Ook mijn bevindingen aan een lid van het team (Will Strafach, @cdevwill) gestuurd en na nog geen uur bleek er een RC3 versie verschenen te zijn. Deze versie werkte perfect en vanaf nu ga ik met een gejailbreakte iPhone 4 door het leven.

Je kunt dit zelf ook doen mits je een iPhone hebt die op firmware 4.1 draait. Let wel op dat je je baseband veiligstelt met TinyUmbrella zodat je op een later tijdstip ook je telefoon kunt unlocken.

Websites:

www.greenpois0n.com

http://thefirmwareumbrella.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten